JAK NASTARTOVAT ORGANISMUS?



Zkuste jarní detox

S příchodem jara řadu z nás napadají myšlenky na zbavení se přebytečných kil a celkové zlepšení životního stylu. Trápení se hladem nedopadne dobře téměř nikdy, rozhodně je lepší řídit se zásadami zdravého životního stylu. Nejen, že díky nim budete vypadat lépe, ale hlavně se budete lépe cítit.

Hýbejte se

Zima přímo vybízela k nekonečnému posedávání a polehávání u televize a pojídání dobrot, teď však nastal čas dostat se zpět do reálného světa. A vlastně na tom není vůbec nic těžkého, není totiž třeba se dlouhé hodiny dřít v posilovně. Vašemu zdraví prospěje už to, když si každý den dopřejete minimálně 30 minut chůze. Můžete si udělat třeba procházku cestou z práce, zajít se psem, nebo místo výtahu chodit po schodech.

Konzumujte potraviny s čistícími a antioxidačními účinky

Dopřejte si pravidelnou dávku detoxikace v podobě šťavnatého ovoce či zeleniny. Zaručeně se budete cítit lépe a budete mít více energie. Ovoce i zeleninu můžete konzumovat jak vcelku, tak ve formě šťáv či lahodných pyré.

„Vaše tělo pročistí například celer, cuketa, řeřicha, artyčok, celozrnné obiloviny, chřest, pórek, celozrnné obiloviny, cibule, štěrbák nebo úplně obyčejné jablko či hruška. Antioxidační účinky pak mají například olivový a řepkový olej, granátové jablko, brokolice, kiwi, mandarinka, pomeranč, citron, mrkev či rajče," vyjmenovává Věra Burešová, hlavní výživová poradkyně NATURHOUSE.

Nestačí ale jen změnit jídelníček, je nutné se očistit také zevnitř. To, co v sobě máme za 40 let života nastřádané, za pár dní samo nezmizí.

 „Nejen v rámci detoxikačních procedur doporučuji zařadit do jídelníčku co nejvíce raw stravy. Nezatěžuje organizmus jako strava vařená a plná živočišných surovin. Většinou zhubneme, jídlo nás doplní energií a vitalitou a často i pročistí. Začněte klidně postupně, alespoň jedním „zeleným dnem," vyzívá Stanislav Petříček, zakladatel bistRAWveg, popularizátor zdravého životního stylu pro manažery.

Energii čerpejte i ze semínek

Svůj jídelníček celkově odlehčete a nebojte se na něj zařadit také konopí, které je zdrojem všech pro tělo potřebných látek. Konopné semínko, které u nás můžete legálně sehnat, pochází z konopí s obsahem THC pod 0,3 %, takže se jej rozhodně nemusíte obávat. Ba naopak, jeho účinky jsou totiž velmi příznivé. Mimo jiné je zdrojem bílkovin, esenciálních aminokyselin a esenciálních mastných kyselin. „Dodává tělu spoustu důležitých minerálů a vitaminů. Je to v podstatě komplexní zdroj všech potřebných látek pro zdravé fungování lidského organismu," doporučuje Jiří Stabla, odborník na konopí, zakladatel Konopných lékáren.

Voda je základ

„Nejzásadnější pro zdravé hubnutí je pestrá, a hlavně pravidelná strava. Jíst byste měli každé 3 hodiny, proto snídejte, svačte, obědvejte, svačte a večeřte. Díky pravidelnosti nebudete mít hlad. Nezapomínejte ani na pitný režim. Ideální je vypít minimálně 1,5 l čerstvé neperlivé vody," doporučuje Věra Burešová z NATURHOUSE.

 

...a hlavně žádný stres

Pokud dáte konopným produktům šanci, při jejich výběru se zajímejte o to, zda je v nich obsažen extrakt ze zelených částí rostliny. V nich je totiž obsažena látka cannabidiol neboli CBD, který má na lidské tělo blahodárné účinky. V současnosti jsou k dostání různé oleje k vnitřnímu užití s obsahem CBD. Při vnitřním užití působí pozitivně mimo jiné při nejrůznějších psychických onemocněních, jako jsou deprese či úzkosti, odbourat může také stres. „Dobrá nálada a je základním kamenem úspěšné detoxikace organismu," míní Jiří Stabla. CBD naleznete také v přípravcích pro vnější užití, jako jsou tělové oleje nebo masti. 

Zpět

DOPORUČUJEME

Canephron Právní poradna První volba Kongresy Hotel Olympik Praha Alphega Družstvo lékáren Instagram

OBSAH

PROFI

VELKÁ VÁNOČNÍ HRA JAK ZVLÁDNOUT PŘEDVÁNOČNÍ OBDOBÍ V POHODĚ PŮVOD SUROVIN V DOPLŇCÍCH STRAVY KALEIDOSKOP HOMEOPATIE ZA TÁROU: BUDOU VÁNOCE ŠŤASTNÉ A VESELÉ? VR: PLÍCE VE ZDRAVÍ A NEMOCI DEMENCE NEMUSÍ NUTNĚ DOPROVÁZET STÁŘÍ A NEJEN SENIOŘI TRPÍ PORUCHAMI PAMĚTI INDIVIDUALIZOVANÁ PROBIOTIKA JSOU REVOLUCÍ V PROBIOTICKÉ SUPLEMENTACI VÝSLEDKY PRŮZKUMU JAK LÉKÁRNÍCI VNÍMAJÍ DIGITÁLNÍ TECHNOLOGIE? – III. ČÁST NOVINKY Z LÉKÁRENSKÉHO SORTIMENTU APLIKACE ZÁCHRANKA A MOBILNÍ ROZHLAS BUDOU SPOLEČNĚ VAROVAT PŘED NEBEZPEČÍM DOBRÝ ANDĚL JAK ULEVIT OD ZAŽÍVACÍCH POTÍŽÍ? TOP 5 ČLÁNKŮ LISTOPADU 2019 NOVINKY Z PORTÁLU EDUCOMM 12-2019 KNIŽNÍ NOVINKY VELKÝ ÚKLID MOZKU PŘI SPÁNKU POMÁHÁ V PREVENCI ALZHEIMEROVY NEMOCI e-HEALTH PLATFORMA PRO KVALITNÍ PÉČI O PACIENTY CHOPN JE PREVENTABILNÍ NEMOC VZÁCNÁ ONEMOCNĚNÍ V ČECHÁCH BUDOUCÍ LÉKÁRNÍCI NA PRAŽSKÉM KONGRESU UNIKÁTNÍ TYP VAZBY ENZYMU BILIRUBIN OXIDÁZA JE ZÁSADNÍ PRO ROZVOJ BIOTECHNOLOGICKÝCH APLIKACÍ OBRAZY SI „ŘEKNOU“, JAK SE NA NĚ MÁ ČLOVĚK DÍVAT

RELAX

VÝSLEDKY TESTOVÁNÍ UMĚLÝCH SLZ JAK NAJÍT VNITŘNÍ KLID? VYHODNOCENÍ KLOUBNÍ PÉČE ANTI-AGE SÉRUM S VITAMÍNEM C STUDUJ ZDRÁVKU: FARMACEUTICKÝ ASISTENT ČÍM SE ZAHŘÁT V SYCHRAVÝCH DNECH? VSAĎTE NA ZÁZVOR, OBYČEJNOU VODU SE SKOŘICÍ A OBILNINOVÉ KAŠE PĚT ZNAKŮ, KTERÉ DĚDÍME PO TATÍNKOVI JAK NA VÁNOCE S MINIMEM ODPADU? MÝTY O BARVÁCH: RŮŽOVÁ UKÁZKA Z KNIŽNÍ NOVINKY NAKLADATELSTVÍ PORTÁL
Ochrana osobních údajů
©2015-18 Health communication s.r.o., magazin@hcom.cz