Cookie Consent by Free Privacy Policy website

Online informace pro lékárny



PŘEDSTAVUJEME ZNAČKU DOPPELHERZ



Logo německých produktů značky Doppelherz představuje sílu dvou srdcí. Deklaruje dvojnásobek užitku pro své uživatele - zdraví a celkovou životní pohodu. Doppelherz totiž nabízí řadu vysoce kvalitních vitaminů, minerálů, bylinných extraktů a speciálních živin pro aktivní a zdravý životní styl. Historii značky Doppelherz začal psát v Hamburku v roce 1897 lékárník Alfred Queisser, zakladatel rodinné společnosti Queisser Pharma. Druhý kořen dnešní společnosti Queisser Pharma zapustil lékárník Josef Peter Hennes z německého Essenu. Ten v roce 1919 vyvinul původní recepturu dnešního Doppelherz® Tonic z bylin a dalších přírodních složek. 

 

Brzy se výrazný symbol značky zobrazující dvě srdce stal ztělesněním vitality, zdraví a pohody nejen pro Němce, ale pro miliony lidí po celém světě. Produktové portfolio se od vývoje Doppelherz® Tonic, před více než 100 lety, mnohonásobně rozrostlo a výrobky překročily hranici Německa. Po roce 1996 se těžiště exportní aktivity přesunulo do východní Evropy. 

STOLETÁ TRADICE ORIGINÁLNÍCH RECEPTUR SLAVÍ ÚSPĚCH V MODERNÍM SVĚTĚ

Rodinná farmaceutická společnost Queisser Pharma se sídlem v Německu, s více než 100letou tradicí, vyvíjí, vyrábí a prodává dál zdravotnické prostředky a produkty pro každodenní podporu zdraví celé rodiny. Od 70. let 20. století patří společnost do holdingu HGDF, tradiční rodinné firmy z Flensburgu v Německu. Nabízí přírodní produkty vyráběné dle originálních domácích receptur, které jsou bez lepku a bez laktózy, jak si žádá moderní farmaceutický trh. Jsou určeny také pro vegetariány a vegany. Produkty jsou opatřeny ochrannou známkou V-label, kterou uděluje jednotná Evropská vegetariánská unie, čímž deklaruje, že výrobky neobsahují žádné složky živočišného původu.

Do svých přípravků, zdravotnických prostředků a doplňků stravy používá společnost pouze certifikované, vysoce kvalitní suroviny. Na tradiční a oblíbený Doppelherz® Tonic, který byl v roce 1921 poprvé registrován jako ochranná známka, navázaly přípravky pro podporu imunitního systému, pro boj s únavou a vyčerpáním, pro udržení zdravé pokožky a vlasů nebo pro posílení kardiovaskulárního systému. 

......

93 % všech Němců zná přípravek Doppelherz® Tonic a 74 % ví, že je to tonikum, které slouží k prevenci oběhových potíží. V mnoha domácnostech se tonika Doppelherz stala pravidelným společníkem podporujícím dobré zdraví v každé fázi života.

......

Značka Doppelherz už není jen synonymem slavného tonika. S mottem „vše, po čem vaše srdce touží", vkládá Doppelherz veškeré know-how do vývoje nových produktů. Kromě tonika bez alkoholu a cukru (Vital Tonikum N) se Doppelherz vypracovala na jednu z předních značek v produktech na bázi česneku, ženšenu, vitaminů a minerálů a také přípravků s omega-3 mastnými kyselinami. Produkty Doppelherz podporují zdravý a aktivní životní styl v každém věku a patří k nejprodávanějším doplňkům stravy v Německu. V roce 2021 obdržel Doppelherz prestižní ocenění BEST BRANDS TopTen v kategorii Health & Well-Being. Toto ocenění kromě úspěchu na trhu zohledňuje i oblíbenost značky mezi jejími zákazníky. 

 

Obliba tonika rychle rostla v 50. letech 20. stol. díky intenzivním reklamním kampaním. Výrazný symbol značky zobrazující dvě srdce se brzy stal ztělesněním vitality, zdraví a pohody pro miliony lidí. V padesátých letech propagují tonikum veselé hospodyňky oděné do červené a černé. 

VITAL TONIKUM 

Přirozená fyzická aktivita a zdravá strava jsou důležitou součástí zdravého životního stylu a činnosti srdce. Pro zdraví a výkonnost fyziologicky důležitých funkcí hraje důležitou roli dostatečný přísun životně důležitých látek. Doppelherz Vital Tonikum 750ml obsahuje kombinaci přírodních minerálních látek, magnesia, železa a potřebných vitaminů, extraktu z hroznů, koncentrátu červeného vína, extraktu meduňkových listů a extraktu listů rozmarýnu.

 

VÝVOJ A INOVACE PRODUKTŮ ZNAČKY DOPPELHERZ. VÍCE CHUTI, MÉNĚ CHEMIE!

Produkty značky Doppelherz mají pro své uživatele benefit v podobě příjemné lékové formy - mikropeletek, které se vkládají pod jazyk, kde dochází k jejich postupnému rozpouštění, a to bez nutnosti zapíjení. Působí do několika vteřin po užití, a tímto se tou nejrychlejší cestou dostanou do krevního řečiště. Díky speciálně vyvinuté depotní formě se vitaminy značky Doppelherz v těle uvolňují rovnoměrně, čímž zásobují tělo živinami po celý den a jejich účinnost je dlouhodobá.

Základní produkty společnosti Doppelherz jsou oblíbené doplňky stravy, které obsahují optimální hladinu živin, jako jsou vitaminy, minerály, stopové prvky a některé mastné kyseliny. Queisser Pharma klade na dodavatele účinných látek, jako jsou rostlinné extrakty, nejpřísnější možné požadavky na kvalitu. Tito certifikovaní dodavatelé jsou vybíráni podle vysokých standardů kvality Queisser a pravidelně kontrolováni. Většina bylinných extraktů používaných Queisserem pochází z divokých sbírek. Hloh se například sbírá pečlivě ručně v lesích východní Evropy. Kozlík lékařský, chmel a další léčivé byliny jsou pěstovány podle vysokých standardů kvality. Pečlivě se kontroluje kvalita půdy, měří se její obsah škodlivin a těžkých kovů a samozřejmě je zcela vyloučeno použití pesticidů.

Značka Doppelherz nabízí produkty ve správné formě pro jedinečné potřeby a chutě každého zákazníka: tablety a kapsle, které se snadno polykají, mikropelety, granulované nápojové směsi, tekuté tyčinky, tekuté produkty, nosní spreje a oční kapky. Každý rok se z továrny Queisser ve Flensburgu naplní a odešle více než 4 miliony lahví tonik Doppelherz. U tonik se kontroluje obsah účinné látky a etanolu, hustota tekutiny, obsah cukru, chuť a vůně. Nejsou přidávány žádné umělé zvýrazňovače chuti. Tonika se mohou chuťově lišit v závislosti na regionálních rozdílech ve složkách a klimatických podmínkách v době zralosti rostlin, což je jasným důkazem, že tyto produkty podléhají více přírodním pravidlům a méně chemii.

Doppelherz používá pro výrobu svých produktů pouze klimaticky neutrální procesy, které vyvažují všechny nevyhnutelné emise CO2 vznikající v procesním řetězci s podporou uznávaných projektů na ochranu klimatu.

DOPPELHERZ NA ČESKÉM TRHU

Společnost Queisser Pharma působí ve více než 80 zemích po celém světě a je lídrem na trhu se zavedenou produktovou řadou Doppelherz či Doppelherz system. Dnes její výrobky najdeme nejen na evropských, ale i asijských a amerických trzích. Zákazníci v zahraničí se spoléhají na hluboké znalosti v oboru lidského zdraví, které jsou založeny na kombinaci mnohaletých zkušeností a nejnovějších vědeckých poznatků. 

Na českém trhu je distributorem značky Doppelherz společnost Herzpharm.CZ, s.r.o., jejíž jednatelky, Jeannett Machulové, jsme se zeptali: 

Kdy jste se poprvé setkala s produkty Doppelherz a proč jste se rozhodla zpřístupnit je českým a slovenským uživatelům? 

S produkty Doppelherz jsem se setkala v dětství, kdy jsem bývala často nemocná. Jelikož jsem žila v Německu, odkud pramení historie naší rodiny a s níž jsou spojeny produkty Doppelherz, které jsou zde jedničkou na trhu, rozhodla jsem se je zpřístupnit i českým pacientům. 

 

Jak těžké je udržet rodinnou tradici, a přitom reflektovat na potřeby moderního životního stylu?

Není složité udržet rodinnou tradici, protože jsme dokázali expandovat naše produkty do 80 zemí, kde napomáhají k tomu nejcennějšímu - zdraví náš všech. Reflektovat na potřeby zdravého životního stylu, je otázkou neustálého monitoringu. Díky našim speciálním výrobním procesům a originálním recepturám neustále vylepšujeme naše produkty a přicházíme na trhy s novými technologiemi a účinnými látkami. 

Je stále Doppelherz® Tonic vlajkovou lodí značky reprezentující to nejlepší, co Doppelherz nabízí?

Ano Doppelherz Vital Tonikum je stále našim top produktem. Již jedno století od historie jeho první výroby pomohlo a stále pomáhá k rekonvalescenci organismu, k podpoře funkcí nervového systému, svalů, k snížení únavy a vyčerpání, k podpoře imunitního systému, k tvorbě červených krvinek, podílí se na energetickém metabolismu a přispívá k okysličování krve. 

Zpět

KONGRES U VIKINGŮ

Healthcomm Professional zve lékárníky a farmaceutické asistenty na další, v pořadí již devátý on-line 3D 360° kongres, který odstartoval 11. září a potrvá do 10. října 2024. V prostředí norského hlavního města nabídne akreditovaná akce nejen zajímavé informace o historii a současnosti farmacie království ze severní Evropy, ale samozřejmě také kvalitní odborný program. On-line kongres je spuštěný na dobu 30 dní a odborný obsah je akreditován u ČLnK (až 14 bodů), ČKFA, SKMTP a POUZP. Registrovat se můžete na webu Healthcomm.cz

DIGITALIZACE ZDRAVOTNICTVÍ

Novela zákona, která vstoupí v platnost od 1. ledna 2026, reaguje na technický a technologický rozvoj a zavádí potřebné funkcionality pro realizaci centrálních projektů elektronizace zdravotnictví. Mezi hlavní novinky patří například rozšíření kmenového registru pacientů o údaje o zdravotní způsobilosti k řízení motorových vozidel a držení zbraní, a také elektronická objednání na vyšetření, elektronická zdravotní dokumentace, portál pacienta, kde bude každý pacient o sobě mít všechny zdravotní informace na jednom místě. Již od 1. ledna 2025 na SÚKL přejde kompetence vést evidenci limitů započitatelných doplatků ze zdravotních pojišťoven na SÚKL. Pojištěnec po vyčerpání limitu nebude v lékárně platit částku do výše započitatelného doplatku, tyto částky obdrží lékárna od zdravotní pojišťovny v rámci vyúčtování. V aplikaci eRecept pojištěnec uvidí, jaký má limit, kolik již vyčerpal a kolik zbývá do dosažení limitu. (MZCR)

DOPORUČUJEME