Cookie Consent by Free Privacy Policy website

Online informace pro lékárny



PŘEDSTAVUJEME ZNAČKU DOPPELHERZ



Logo německých produktů značky Doppelherz představuje sílu dvou srdcí. Deklaruje dvojnásobek užitku pro své uživatele - zdraví a celkovou životní pohodu. Doppelherz totiž nabízí řadu vysoce kvalitních vitaminů, minerálů, bylinných extraktů a speciálních živin pro aktivní a zdravý životní styl. Historii značky Doppelherz začal psát v Hamburku v roce 1897 lékárník Alfred Queisser, zakladatel rodinné společnosti Queisser Pharma. Druhý kořen dnešní společnosti Queisser Pharma zapustil lékárník Josef Peter Hennes z německého Essenu. Ten v roce 1919 vyvinul původní recepturu dnešního Doppelherz® Tonic z bylin a dalších přírodních složek. 

 

Brzy se výrazný symbol značky zobrazující dvě srdce stal ztělesněním vitality, zdraví a pohody nejen pro Němce, ale pro miliony lidí po celém světě. Produktové portfolio se od vývoje Doppelherz® Tonic, před více než 100 lety, mnohonásobně rozrostlo a výrobky překročily hranici Německa. Po roce 1996 se těžiště exportní aktivity přesunulo do východní Evropy. 

STOLETÁ TRADICE ORIGINÁLNÍCH RECEPTUR SLAVÍ ÚSPĚCH V MODERNÍM SVĚTĚ

Rodinná farmaceutická společnost Queisser Pharma se sídlem v Německu, s více než 100letou tradicí, vyvíjí, vyrábí a prodává dál zdravotnické prostředky a produkty pro každodenní podporu zdraví celé rodiny. Od 70. let 20. století patří společnost do holdingu HGDF, tradiční rodinné firmy z Flensburgu v Německu. Nabízí přírodní produkty vyráběné dle originálních domácích receptur, které jsou bez lepku a bez laktózy, jak si žádá moderní farmaceutický trh. Jsou určeny také pro vegetariány a vegany. Produkty jsou opatřeny ochrannou známkou V-label, kterou uděluje jednotná Evropská vegetariánská unie, čímž deklaruje, že výrobky neobsahují žádné složky živočišného původu.

Do svých přípravků, zdravotnických prostředků a doplňků stravy používá společnost pouze certifikované, vysoce kvalitní suroviny. Na tradiční a oblíbený Doppelherz® Tonic, který byl v roce 1921 poprvé registrován jako ochranná známka, navázaly přípravky pro podporu imunitního systému, pro boj s únavou a vyčerpáním, pro udržení zdravé pokožky a vlasů nebo pro posílení kardiovaskulárního systému. 

......

93 % všech Němců zná přípravek Doppelherz® Tonic a 74 % ví, že je to tonikum, které slouží k prevenci oběhových potíží. V mnoha domácnostech se tonika Doppelherz stala pravidelným společníkem podporujícím dobré zdraví v každé fázi života.

......

Značka Doppelherz už není jen synonymem slavného tonika. S mottem „vše, po čem vaše srdce touží", vkládá Doppelherz veškeré know-how do vývoje nových produktů. Kromě tonika bez alkoholu a cukru (Vital Tonikum N) se Doppelherz vypracovala na jednu z předních značek v produktech na bázi česneku, ženšenu, vitaminů a minerálů a také přípravků s omega-3 mastnými kyselinami. Produkty Doppelherz podporují zdravý a aktivní životní styl v každém věku a patří k nejprodávanějším doplňkům stravy v Německu. V roce 2021 obdržel Doppelherz prestižní ocenění BEST BRANDS TopTen v kategorii Health & Well-Being. Toto ocenění kromě úspěchu na trhu zohledňuje i oblíbenost značky mezi jejími zákazníky. 

 

Obliba tonika rychle rostla v 50. letech 20. stol. díky intenzivním reklamním kampaním. Výrazný symbol značky zobrazující dvě srdce se brzy stal ztělesněním vitality, zdraví a pohody pro miliony lidí. V padesátých letech propagují tonikum veselé hospodyňky oděné do červené a černé. 

VITAL TONIKUM 

Přirozená fyzická aktivita a zdravá strava jsou důležitou součástí zdravého životního stylu a činnosti srdce. Pro zdraví a výkonnost fyziologicky důležitých funkcí hraje důležitou roli dostatečný přísun životně důležitých látek. Doppelherz Vital Tonikum 750ml obsahuje kombinaci přírodních minerálních látek, magnesia, železa a potřebných vitaminů, extraktu z hroznů, koncentrátu červeného vína, extraktu meduňkových listů a extraktu listů rozmarýnu.

 

VÝVOJ A INOVACE PRODUKTŮ ZNAČKY DOPPELHERZ. VÍCE CHUTI, MÉNĚ CHEMIE!

Produkty značky Doppelherz mají pro své uživatele benefit v podobě příjemné lékové formy - mikropeletek, které se vkládají pod jazyk, kde dochází k jejich postupnému rozpouštění, a to bez nutnosti zapíjení. Působí do několika vteřin po užití, a tímto se tou nejrychlejší cestou dostanou do krevního řečiště. Díky speciálně vyvinuté depotní formě se vitaminy značky Doppelherz v těle uvolňují rovnoměrně, čímž zásobují tělo živinami po celý den a jejich účinnost je dlouhodobá.

Základní produkty společnosti Doppelherz jsou oblíbené doplňky stravy, které obsahují optimální hladinu živin, jako jsou vitaminy, minerály, stopové prvky a některé mastné kyseliny. Queisser Pharma klade na dodavatele účinných látek, jako jsou rostlinné extrakty, nejpřísnější možné požadavky na kvalitu. Tito certifikovaní dodavatelé jsou vybíráni podle vysokých standardů kvality Queisser a pravidelně kontrolováni. Většina bylinných extraktů používaných Queisserem pochází z divokých sbírek. Hloh se například sbírá pečlivě ručně v lesích východní Evropy. Kozlík lékařský, chmel a další léčivé byliny jsou pěstovány podle vysokých standardů kvality. Pečlivě se kontroluje kvalita půdy, měří se její obsah škodlivin a těžkých kovů a samozřejmě je zcela vyloučeno použití pesticidů.

Značka Doppelherz nabízí produkty ve správné formě pro jedinečné potřeby a chutě každého zákazníka: tablety a kapsle, které se snadno polykají, mikropelety, granulované nápojové směsi, tekuté tyčinky, tekuté produkty, nosní spreje a oční kapky. Každý rok se z továrny Queisser ve Flensburgu naplní a odešle více než 4 miliony lahví tonik Doppelherz. U tonik se kontroluje obsah účinné látky a etanolu, hustota tekutiny, obsah cukru, chuť a vůně. Nejsou přidávány žádné umělé zvýrazňovače chuti. Tonika se mohou chuťově lišit v závislosti na regionálních rozdílech ve složkách a klimatických podmínkách v době zralosti rostlin, což je jasným důkazem, že tyto produkty podléhají více přírodním pravidlům a méně chemii.

Doppelherz používá pro výrobu svých produktů pouze klimaticky neutrální procesy, které vyvažují všechny nevyhnutelné emise CO2 vznikající v procesním řetězci s podporou uznávaných projektů na ochranu klimatu.

DOPPELHERZ NA ČESKÉM TRHU

Společnost Queisser Pharma působí ve více než 80 zemích po celém světě a je lídrem na trhu se zavedenou produktovou řadou Doppelherz či Doppelherz system. Dnes její výrobky najdeme nejen na evropských, ale i asijských a amerických trzích. Zákazníci v zahraničí se spoléhají na hluboké znalosti v oboru lidského zdraví, které jsou založeny na kombinaci mnohaletých zkušeností a nejnovějších vědeckých poznatků. 

Na českém trhu je distributorem značky Doppelherz společnost Herzpharm.CZ, s.r.o., jejíž jednatelky, Jeannett Machulové, jsme se zeptali: 

Kdy jste se poprvé setkala s produkty Doppelherz a proč jste se rozhodla zpřístupnit je českým a slovenským uživatelům? 

S produkty Doppelherz jsem se setkala v dětství, kdy jsem bývala často nemocná. Jelikož jsem žila v Německu, odkud pramení historie naší rodiny a s níž jsou spojeny produkty Doppelherz, které jsou zde jedničkou na trhu, rozhodla jsem se je zpřístupnit i českým pacientům. 

 

Jak těžké je udržet rodinnou tradici, a přitom reflektovat na potřeby moderního životního stylu?

Není složité udržet rodinnou tradici, protože jsme dokázali expandovat naše produkty do 80 zemí, kde napomáhají k tomu nejcennějšímu - zdraví náš všech. Reflektovat na potřeby zdravého životního stylu, je otázkou neustálého monitoringu. Díky našim speciálním výrobním procesům a originálním recepturám neustále vylepšujeme naše produkty a přicházíme na trhy s novými technologiemi a účinnými látkami. 

Je stále Doppelherz® Tonic vlajkovou lodí značky reprezentující to nejlepší, co Doppelherz nabízí?

Ano Doppelherz Vital Tonikum je stále našim top produktem. Již jedno století od historie jeho první výroby pomohlo a stále pomáhá k rekonvalescenci organismu, k podpoře funkcí nervového systému, svalů, k snížení únavy a vyčerpání, k podpoře imunitního systému, k tvorbě červených krvinek, podílí se na energetickém metabolismu a přispívá k okysličování krve. 

Zpět

ZMĚNY V OČKOVACÍM KALENDÁŘI 2024

Od 1. ledna 2024 bude očkování proti lidskému papilomaviru (HPV) plně hrazeno z veřejného zdravotního pojištění mnohem větší skupině „náctiletých“. Doposud proplácely zdravotní pojišťovny vakcíny jenom 13letým, od nového roku je uhradí všem dívkám a chlapcům ve věku od 11 do dovršení 15 let. Vakcínami proti HPV zdravotníci očkují již od roku 2006.

WHO ŽÁDÁ ČÍNU O PODROBNÉ INFORMACE O DĚTSKÉM ZÁPALU PLIC

Od poloviny října hlásí severní Čína nárůst chřipce podobných onemocnění ve srovnání se stejným obdobím v předchozích třech letech. Čína má zavedené systémy pro zachycování informací o trendech v oblasti chřipky, chřipce podobných onemocnění, RSV a SARS-CoV-2 a hlášení do sítí jako je Global Influenza Surveillance and Response System. Předpokládá se, že původcem u velkého počtu případů je Mycoplasma pneumoniae. U aktuálně se vyskytujícího onemocnění nicméně nejsou příznaky zcela typické pro infekci M. pneumoniae, u případů není popisován kašel a je přítomna vysoká teplota a nález nodulů na rentgenovém snímku plic. Čínské úřady připisovaly toto zvýšení nemocnosti zrušení omezení COVID-19 a příchodu chladného období. WHO pozorně sleduje situaci a je v úzkém kontaktu s národními úřady v Číně.

NOVELA ZÁKONA O LÉČIVECH

Sněmovna schválila novelu Zákona o léčivech. Jde o největší propacientskou změnu za posledních 15 let. Stěžejní změnou je povinnost dodavatelů léčiv zajistit dodávky pro české pacienty 1 až 2 měsíce po nahlášení přerušení nebo ukončení dodávek jejich léku. Distributoři budou mít nově povinnost každý pracovní den poskytovat SÚKLu informaci o aktuálních skladových zásobách přípravků s omezenou dostupností. Jejich aktuální stav budou hlásit i lékárny, a díky tomu bude Ministerstvo zdravotnictví přesně vědět, kolik je daného přípravku v distribuci, k dispozici pro dodání do lékáren a kolik je ho ještě v lékárnách. Plošné rozdělení mezi lékárny má zajistit povinnost objednávat léčivý přípravek s omezenou dostupnosti pouze v množství obvyklém pro danou lékárnu, namísto vytváření neúměrných zásob. Schváleny nebyly návrhy týkající se zařazení léčiv do strategických rezerv státu a zavedení automatizovaných boxů pro léčivé přípravky s výdejem bez lékařského předpisu.

DOPORUČUJEME


JAKÉ TÉMA BY VÁS ZAUJALO V ČLÁNKU ČI PŘEDNÁŠCE?

verbální komunikace
neverbální komunikace
empatie