Cookie Consent by Free Privacy Policy website

Online informace pro lékárny



TO SI PIŠTE, ŽE JE TU VALENTÝNSKÁ SOUTĚŽ!



Psaní milostných dopisů je minulostí, bohužel. Nahradily je eSeMeSky. Statistiky ukazují, že v roce 2019 poslalo až 62 % Čechů valentýnskou SMS. Její průměrná délka byla 18 slov a nejčastějšími slovy (světe, div se) byly "miluji", "lásko", a "Valentýn". Nejvíce SMS bylo posláno mezi 8 a 9 hodinou ráno, pak mezi 18 a 19 hodinou. Věřte, že i po letech vztahu dokážou milostná vyznání působit zázraky, což teprve taková, která se nedají smazat z mobilu!

Zkuste oprášit zvyk psaní milostných dopisů, zde jsou některé tipy odborníků:

  • Zamyslete se, co pro vás osoba, které chcete milostný dopis napsat, v životě znamená.
  • Vyberte si hezký papír a psací potřeby. Papír by měl být kvalitní, pevný a čistý. Můžete také použít nějaké dekorace, jako jsou razítka nebo sušené květiny.
  • Oslovte svého partnera intimně. Můžete použít jeho přezdívku nebo oslovení jako je "můj nejdražší", "lásko moje", nebo cokoli, co je pro vás dva zvyklostí.
  • Vyjádřete své pocity svými vlastními slovy. Nenapodobujte styl nikoho jiného, ani nepoužívejte fráze a citáty z knih nebo filmů. Buďte upřímní, otevření a originální.
  • Napište, co na svém partnerovi milujete, jak si vážíte toho, co pro vás dělá, jak se cítíte, když jste s ním.
  • Vzpomeňte na některé hezké chvilky, které jste spolu prožili. Můžete popsat nějakou společnou vzpomínku, zážitek, nebo historku, která vám připomíná vaši lásku.
  • Můžete také připsat, na co se těšíte ve společné budoucnosti, jaké máte společné sny a plány.
  • Ukončete svůj dopis laskavě a něžně slovy "s láskou", "navždy tvůj", "toužím po tobě", nebo cokoli, co vyjadřuje vaše city.

Pokud si netroufnete, věřte, že na internetu pod heslem „Jak napsat milostný dopis" najdete hned několik vzorů. Až dopis dopíšete, zůstaňte v dobré náladě, uvařte si teplý nápoj, nebo naopak sáhněte po něčem chladnějším z ledničky, a zapojte se do naší letošní valentýnské 3D soutěže.

Nákup, losování a rozesílka cen jsou plně v režii společnosti Health communication s. r. o. Ceny se se nijak nevztahují k partnerům soutěže. Zajistili jsme pro výherce lákavé poukázky do oblíbených e-shopů.

Účastí v soutěžích na Magazínu souhlasíte s pravidly.

VSTUPTE DO VALENTÝNSKÉ SOUTĚŽE

Zpět

ATRAKTIVNÍ TÉMATA BŘEZNOVÉHO ON-LINE KONGRESU

První letošní akreditovanou akcí pro lékárníky a farmaceutické asistenty je VIII. 3D 360° kongres Healthcomm Professional – Berlin, v jehož on-line prostředí můžete studovat přednášky od 13. března 2024 až do 14. dubna 2024. Registrace je dostupná prostřednictvím tlačítka "Přihlášení" na webu www.healthcomm.cz v sekci „ONLINE AKCE“. Máte možnost vybrat si mezi slovenskou nebo českou registrací. S registrací vám také pomůže manuál, který naleznete v článku na Magazínu: NOVÉ STRÁNKY HEALTHCOMM PROFESSIONAL. Kongres bude spuštěný online na dobu 30 dní, a odborný obsah bude akreditován u ČLnK, ČKFA, SKMTP a POUZP. Velkým lákadlem jsou atraktivní témata přednášek: Jarní detoxikace pomocí léčivých hub a rostlin, Imunologie člověka s důrazem na alergický zánět, Doplňky stravy pro kojící ženy, Regulace reklamy na léčivé přípravky či problematika funkční zácpy aj. Předešlého on-line kongresu se zúčastnilo přes 1500 účastníků. Využít můžete také kód MAG24 pro volný vstup. ČLnK ohodnotila celý odborný program celkem 13 body, vystudovat ale můžete i samostatné bloky za příslušný počet bodů do systému CV.

ČERNÉHO KAŠLE RAPIDNĚ PŘIBÝVÁ

Do Informačního systému infekčních nemocí (ISIN) bylo od začátku roku 2024 do 13. 2. nahlášeno již 698 případů černého kašle. Onemocnění zasahuje všechny věkové skupiny, nejvíce případů je hlášeno ale u teenagerů ve věku 12 až 18 let. Znepokojující je už 16 infekcí černým kašlem u dětí do jednoho roku. Černý kašel ohrožuje zejména novorozence a plně neočkované kojence. Jde o vysoce nakažlivé onemocnění respiračního traktu způsobené bakterií Bordetella pertussis. Patří mezi vůbec nejzávažnější onemocnění dětského věku.Podobnou situaci hlásí podle ECDC i další evropské země, jako například Dánsko, Chorvatsko, Belgie či Nizozemí. Trápí vás kašel a zhoršuje se v noci? Nechte se vyšetřit! Vyšetření probíhá stejně jako odběr z nosu na covid-19. Více na stránkách https://szu.cz/aktuality/

SOUTĚŽ OD SRDCE PRO SRDCE

Na Educommu probíhá celý únor soutěž o 4 tlakoměry prémiové značky microlife. Výherci si navíc budou moci vybrat barvu tohoto užitečného pomocníka pro domácí diagnostiku. Prvního výherce vylosují v Educommu již 14. února - na svátek sv. Valentýna!

SUCHEJ ÚNOR

Český národ pije nad míru. Suchej únor je česká osvětová kampaň, která již od roku 2013 podporuje a propaguje měsíční abstinenci od alkoholu. Akci pořádá organizace Suchej únor (dříve Liga otevřených mužů). Vyzývá lidi k měsíčnímu odepření si alkoholických nápojů a zvědomění si svého vztahu k alkoholu, případně též poukazuje na jeho rizikové užívání. Podle průzkumu ResSOLUTION Group a Nielsen se každoročně do výzvy hlásí kolem 900 000 lidí. Heslo letošního ročníku je “Suchou cestou“. Lákadlem pro registrované je mj. únorový bylinkovo-čajový kalendář naplněný českými čaji Leros. Více na https://suchejunor.cz/.

DOPORUČUJEME


JAKÉ TÉMA BY VÁS ZAUJALO V ČLÁNKU ČI PŘEDNÁŠCE?

verbální komunikace
neverbální komunikace
empatie