Cookie Consent by Free Privacy Policy website

Online informace pro lékárny



VELKÁ VALENTÝNSKÁ SOUTĚŽ



O tom, odkud se vlastně vzala legenda vedoucí k oslavě svátku sv. Valentýna, se můžeme dočíst různé příběhy. Proč ale slavíme romantický svátek 14. února, to víme jistě. Chceme vyjádřit své city tomu, kdo je našemu srdci nejmilejší. Někdo si pouto lásky pomyslně zamyká visacím zámkem, jiný se drží pořekadla, že láska prochází žaludkem, a pozve svoji drahou polovičku na slavnostní večeři při svíčkách. Někomu stačí předat květinu nebo poslat valentýnskou SMS. Víte, že z britských ostrovů pochází starobylý zvyk zasílání anonymních dopisů na svátek sv. Valentýna? Vy si raději svoji valentýnku podepište.

Romantická je i 3D valentýnská místnost naší únorové soutěže. Vstupte, nasajte informace o produktech, které zúročíte v testu, a oslavte tento svátek možností vyhrát hezké ceny od Magazínu.

VSTUP DO VALENTÝNSKÉ SOUTĚŽE 

Zpět

PREVENCE KARDIO-VASKULÁRNÍCH CHOROB ONLINE

Od 29. května do 27. června 2024 můžete vystudovat odborný program kongresu KARDIO 2024, osvojit si aktuální poznatky z problematiky kardiovaskulárního zdraví, obohatit vaše poradenské programy v lékárně, seznámit se s novinkami lékárenského trhu nebo posílat své dotazy na přednášející tak, abyste měli takové informace, které pro vás budou využitelné v praxi. Na akreditovanou akci pro zaměstnance lékáren (celkem můžete získat 13 bodů do systému CV), kterou pořádá Healthcomm Professional, se můžete registrovat již nyní na www.healthcomm.cz/online-akce

NEJATRAKTIVNĚJŠÍ ZAMĚSTNAVATEL V OBLASTI FARMACIE 2024

Společnost GSK získala ocenění Randstad Award 2024, když byla vyhlášena nejatraktivnějším zaměstnavatelem v České republice v oblasti farmacie a zdravotnictví. Výsledky vzešly z veřejného mínění a hodnocení zaměstnanců v nezávislém průzkum Randstad Employer Brand Research. V letošním roce se do průzkumu zapojilo 165 zaměstnavatelů v ČR. V kategorii farmacie & zdravotnictví se na dalších místech po vítězné společnosti GSK umístily společnosti Zentiva a Roche.

TÝDEN ŠTÍTNÉ ŽLÁZY 25.–31. KVĚTNA

Letošní 16. ročník osvětové kampaně Týden štítné žlázy nese podtitul „Táhneme za jeden provaz“. Dlouhodobým cílem kampaně je zvýšit povědomí veřejnosti o různých formách poruch štítné žlázy, což může následně pomoci lépe a včas diagnostikovat ty, kteří o své nemoci nevědí. Onemocnění štítné žlázy je často bezpříznakové, ale včasný záchyt a léčba předejdou možným komplikacím. Endokrinologů je nedostatek, proto se o nemocné stará čím dál víc praktiků. Do jejich péče přejde až pětina pacientů. V České republice je Týden štítné žlázy odborně zaštítěn Českou endokrinologickou společností ČLS JEP a podpořen společností Merck.

DOPORUČUJEME


JAKÉ TÉMA BY VÁS ZAUJALO V ČLÁNKU ČI PŘEDNÁŠCE?

ANDROPAUZA
MODRÉ SVĚTLO A STÁRNUTÍ KŮŽE
CHRONICKÉ ZÁNĚTY